2012. július 4., szerda

Prológus

Igazán gyakorló felhasználó vagyok...mégis szeretném hobbi tevékenységemből fakadó gondolataimat,ötleteimet megosztani.
E blog ezért jött létre.Még csak a cserepadról figyelem a történéseket,rengeteg dolog változni,és módosulni fog itt amint belejövök.
Mindenesetre köszönöm látogatásodat ismeretlen...tippeket,ötleteket jó szívvel elfogadok,mindenféle kritikára nyitott vagyok.Vitázni szeretek-vitatkozni viszont nem.Végeláthatatlan semmitmondó személyeskedésre  azonnal vétót nyomok.Legyünk emberek,legyünk felnőttek....
Légy hát üdvözölve!:)
Engem sokan a nickem alapján tudnak azonosítani a hazai hobbiban,én előszeretettel használom keresztnevemet is-hála szüleimnek ki vagyok békülve vele!;)
Nos..meglátjuk mire haladok kevéske tudásommal,és kedves segítő barátaim javaslataival!
Addig is a legjobbakat kívánom neked!
T.:Gábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése